زبان آموزان زبان انگلیسی
نوشته شده توسط : پانیذ

                                                                                                                           Image result for english-read

 

آگاهی و زبان آموزان زبان انگلیسی آگاهی از واج شناسی یکی از بهترین پیش بینی کننده که چگونه به خوبی کودکان یاد می گیرند در طول دو سال اول آموزش مدرسه به خواندن است. گاهی اوقات آن را تقریبا غیر ممکن است، با این حال، برای سخنرانان از زبان دوم به "شنیدن" و می گویند برای تلفن های موبایل در زبان آنها در حال یادگیری. شاید شما یک دانش آموز که به سادگی می تواند یک صدای خاص در زبان انگلیسی تسلط داشته اند. شانس خوب است که که صدا بود که بخشی از زبان مادری دانش آموز نیست، و بنابراین دانش آموز توانایی تولید که صدا ندارد. من این سینهالی زمانی که یادگیری در سپاه صلح را تجربه کرد. وجود داشت "هفتم" صدا است که به نظر می رسید به عنوان یک ترکیب "D" و "هفتم،" و مهم نیست چقدر سخت من سعی کردم، من نمی توانستم بشنوم و یا تولید صدا به درستی. من می دانستم که که کلمات آن تعلق، اما من می توانم آن را نمی گویند. سخنرانان سینهالی بومی تلاش برای ایجاد حس من تلفظ. ال ممکن است همین مشکلات را با صداهایی که بخشی از زبان مادری خود نیست
کلمات کليدي مرتبط: دوره هاي مكالمه زبان انگليسي , منطقه 1 مکالمه انگلیسی رایگان , ترکی استانبولی منطقه شیش اینترنتی , آموزش زبان انگلیسی مشهد1 , منطقه 1 انگلیسی رایگان , جزیره زیبای کیش عربی اینترنتی , گرامر انگلیسی سمنان , آموزش آنلاین زبان انگلیسی منطقه 1 , نوشتن مقاله انگلیسی فقط مکالمه در منطقه 14 , انگليسي سريع اصفهان , تدریس زبان خارجی در منطقه 1 رایگان , آلمانی خصوصی در جزیره زیبای کیش , زبان انگلیسی , نوشتن مقاله انگلیسی خصوصی منطقه 1 , هلندی نیمه خصوصی در شاهرود ,





:: برچسب‌ها: هلندی نیمه خصوصی در شاهرود ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: